کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317993 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با ربات چت کننده جدید گوگل آشنا شوید

به گزارش سافت گذر، دستیاران هوشمند نظیر الکسای آمازون، گوگل اسیستنت، کورتانای مایکروسافت و سیری اپل از محبوبیت بالایی برخوردارند اما به درد صحبت کردن نمی‌خورند زیرا فقط می‌توانند به برخی سؤال‌ها پاسخ داده و اطلاعاتی در مورد آب و هوا و . . . ارائه دهند.

گوگل مینا Meena مایکروسافت XiaoIce

حالا به نظر می‌رسد که گوگل می‌خواهد با معرفی مینا (Meena)، رویه موجود را تغییر دهد. کمپانی مالک اندروید در این‌باره می‌گوید:«« مینا که ربات چت کننده چند بعدی است و از سیستم رمزگذاری سرتاسری بهره می‌برد و بیش از 2.6 میلیارد کد مربوط به شبکه‌های نورونی در آن به کار رفته را معرفی می‌کنیم. کاربران با این ربات می‌توانند با کمترین پیچیدگی، به صورت اتوماتیک و با کیفیت قابل قبول چت کنند»». البته هنوز مشخص نشده چه زمانی می‌توان از مینا استفاده کرد.

گفته شده که مینا بیش از 40 میلیارد کلمه یاد دارد. گوگل همچنین، در مورد معیار SSA که باعث می‌شود توانایی یک دستیار دیجیتالی مبتنی بر هوش مصنوعی با توجه به مکالماتی که انجام داده اندازه‌گیری ش.ئ نیز صحبت کرده و گفته است که انسان‌ها در آزمایشات SSA تقریباً به امتیاز 86 درصد دست پیدا می‌کنند و مینا در آزمایش‌های اولیه توانسته است امتیاز 79 درصد را کسب نماید. لازم به ذکر است که هر شرکتی برای بررسی توانایی‌های دستیاران هوشمند، آزمایش‌های خاص خود را دارد.

جالب است بدانید که مایکروسافت هم یک ربات چت کننده مشابه دارد که XiaoIce نامیده شده و می‌تواند به زبان ماندارین چینی هم صحبت کند. کمپانی مالک ویندوز در مورد آن در سال 2018 گفت:«« XiaoIce تا کنون بیش از 30 میلیارد مکالمه داشته که به صورت میانگین هر کدام از آنها 30 دقیقه طول کشیده و 200 میلیون نفر از کشورهای ایالات متحده، هند، اندونزی، چین و ژاپن با آن صحبت کرده‌اند»».

 

 
منبع: gadgetsnow.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46206 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/11 تعداد مشاهده: 5420
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

رستا 1400/09/18 14:12
سلام چتوری باید با ربات چت کنیم
هانیه 1399/07/11 05:26
خب من می خوام تو گوگل چت کنم چی کار کنم؟
بنطرتم چت باحالی هست . دمت گرم